
ul. Koszarowa 3
joanna.wardzala@uwr.edu.pl
tel. +48 71 375 51 03, +48 71 375 51 16
Zainteresowania
- zachowania konsumenckie
- social media
- war
- marki
- consumer behavior
- memy
- wojna
- food market
- impact marketing
- media społecznościowe
Dyscyplina naukowa
- nauki socjologiczne
Najnowsze publikacje
- Contexts of changes in the habits in contemporary consumption : the pandemic and the crisis
- Influencerzy i media społecznościowe : mobilne wspólnoty zainteresowań w kontekście zachowań młodych konsumentów
- Wiedza i opinie młodych konsumentów w zakresie zakupów w mediach społecznościowych : aspekty prawne i społeczne = Knowledge and opinions of young consumers within the purchase in social media : legal and social aspects
- Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu : innowacja czy konieczność?
- Młode pokolenie wobec pracy, konsumpcji oraz sukcesu
- Sprawozdanie z konferencji „Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym. Między pragmatyzmem a dyferencjacją”