
ul. Koszarowa 3
aleksandra.perchla-wlosik@uwr.edu.pl
tel. +48 71 375 51 03, +48 71 375 51 16
Zainteresowania
- zachowania konsumenckie
- war
- war in ukraine
- consumer behavior
- wojna
- marki
- taste
- covid 19
- pandemic
- inflation
Dyscyplina naukowa
- nauki socjologiczne
Najnowsze publikacje
- Inequality in access to social capital : assessing the role of cultural practices
- Pro-social activities and grassroots initiatives during Russia's attack on Ukraine : institutional field in aid activities for Ukraine : (the case of the "Wroclaw Railway Station")
- Kolejny przypadek dystynkcji? : oglądanie telewizji a przestrzeń społeczna w Polsce
- Pleasure, impulse, compulsion, and rationality in the behavior of young consumers in the context of contemporary challenges and current events
- Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę?
- Marka, moda i wygoda : Polki na zakupach odzieżowych
- Moda etyczna
- Antyszczepionkowcy jako zagrożenie dla bezpieczeństwa zdrowotnego
- Is ethical fashion the only socially approved fashion? : a vision of anti-consumerist future in the behavior of fashion consumers
- Konsumpcja mody a tożsamość : o społecznych funkcjach mody i zakupów modowych